woensdag 24 juli 2019

Subtropisch warm

We hebben vandaag, eind juli, een zeer warme dag met temperaturen van boven de 30 graden. Er wordt gezegd dat is een dag van een aantal, een hittegolf, op rij. Ik heb mijzelf dan ook "opgesloten" in huis. Het is weer waar ik niet zo goed tegen kan. Ik hoop dat het niet te lang zo blijft.

Ik ben de laatste weken creatief bezig geweest. 
Om een verjaardag van een overleden familielid heb ik mijn neef en nichten een kaartje gestuurd. 

De overledene was een theeleut, vandaar het door mij gebruikte stempel. Mijn neef en nichten hebben het er gewaardeerd dat ik dit gedaan heb. Voor mij was her een kleine moeite

Ook was een goede vriend jarig, en hebben we dit met een gezellig avond gevierd.


De betreffende vriend houdt van reizen, met de verschillende vervoersmiddelen. 
Voor beide kaarten heb ik gebruik gemaakt van cardstock, dsp papier en stempels en stempelinkt zijn van SU (alles retired).

Naast het maken van deze kaarten ben ik ook samen met mijn partner druk geweest in huis om de laatste muren te schilderen en behangen. Dat hebben we nog net voor de hitte gedaan. Nu moet er eigenlijk alleen nog gestofzuigd worden en de laatste paar dingen opruimen. 
Wat ook een fijne/leuke bijkomstigheid is als alles van zijn plek moet. Je bekijkt alles weer eens een keer en kan op deze manier een keuze maken of je het houdt of wegdoet. Ik ben op deze manier door boeken en dvd's gegaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten