vrijdag 9 februari 2018

Paletmes

Een van de opdrachten voor het tekenen in het najaar was, een brug. Ik was niet lag daarvoor op vakantie geweest en moest daar aan denken.
Ik wilde voor deze tekening/schildering niet met de voor mij gebruikelijke potloden werken en koos voor wat anders.
Ik had een geprepareerd vel voor een acrylverf schildering liggen en vond deze opdracht daar zeer geschikt voor.


Ik heb gebruik gemaakt van Talens Amsterdam acrylverf en een paletmes. Ik heb van zwart. wit en drie tinten blauw gebruikt.
Omdat het dik geschilderd is, lukte het niet goed om het te vervoeren. Toen ik na de tekenles naar huis ging heb ik er een blad op gelegd, dat zat erop geplakt toen ik thuis kwam. Ik heb het thuis afgemaakt en hersteld wat was beschadigd door het verwijderen van het blad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten