woensdag 10 januari 2018

Masker

Als eerste wens ik jou als lezer, al het goede voor 2018. Het is alweer even geleden dat ik een bericht heb geschreven.
Het is een drukke periode geweest, vandaar dat er geen berichten zijn geplaatst. Ik heb echter niet stil gezeten. Zoals ik al eens eerder heb verteld teken ik in groepsverband. We krijgen dan een onderwerp at we naar eigen interpretatie kunnen vormgeven.



De eerste opdracht die we kregen, was het tekenen van een masker. Dit heb ik getekend na een gesprek dat ik met iemand heb gevoerd.
Voor deze tekening heb ik gebruik gemaakt van aquarel verf en potloden.


Een andere opdracht was een tekening maken met als inspiratie de schilder Karel Appel.
Ook hier heb ik gebruik gemaakt van aquarel verf en potloden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten