zaterdag 3 juni 2017

landschappen

Bij een andere groep waar ik teken kregen we iets andere opdrachten. Wat bij deze groe fijn is, is dat iedereen er een eigen draai geeft aan het onderwerp. We weten het een week van te voren en kunnen het overdenken of voorbereiden.
Ik bedenk wel hoe ik met de onderwerpen aan de gang ga, maar bereid eigenlijk niets voor. Ik kijk liever of ik de opdracht voor een week later met mijn tekening kan combineren.


Bij deze tekening was de opdracht: In het dal. Ik heb hier een groep figuren bovenop een berg getekend, zij kijken in het dal vanaf de top.


Bij deze tekening was de opdracht: visser. De inspiratie voor deze tekening was een foto van een vakantie die dagelijks zie wanneer ik de trap afloop.


Niet iedereen kan goed uit het hoofd tekenen, bij deze tekening was de opdracht: landschap uit het hoofd. Ik heb in Almere gewoond, dit is voor deze tekening een inspiratie geweest. Ik heb geprobeerd om uit kikvors perspectief te tekenen.
Voor alle tekeningen geldt dat ik getekend heb met aquarelpotloden en aquarelverf.
Ik heb getekend op 160 grams tekenpapier.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten