dinsdag 1 maart 2016

Creatieve avond

Binnenkort heb ik met de plaatselijke vrouwenvereniging een creatieve avond. Mij is gevraagd om daar een van de workshops te verzorgen. Ik heb daar voor een idee, dat ik een keer op het Stempel event heb gedaan.


Dit voorbeeld is mooi, maar heeft een nadeel. Het ontkleuren gebeurt met chloor. Het is niet heel handig om in een niet te grootte ruimte met chloor te werken.
Ik ben gaan zoeken naar een alternatief. Ik kwam op het volgende.



Ook dit idee heb ik me eigen gemaakt, na te hebben gebladerd in een boekje waarin de workshops van het stempel event werden beschreven. 
Alleen ik heb de kleurvlakken gekleurd met stempelinkt ipv distress stains.
Voor alle projecten heb ik SU dsp, inkt en papier gebruikt. Voor de stempels heb ik in mijn eigen voorraad gekeken, wat is op hout en kan bij de workshop gebruikt worden.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten