woensdag 23 december 2015

warm wishes

Het is de tijd van het jaar om aan de kerstgroet te denken. Ik zag de set stempels in de najaarscatalogus van SU. Wat vind ik het een gave set, niet alleen voor de kerst, maar zeker ook voor de winter.
De voorbeeld kaart vond ik erg leuk en die heb ik dan ook gebruikt als idee om er vervolgens mijn eigen draai aan te geven.


Omdat ik er veel maak moest het wel makkelijk te doen zijn, en heb ik de afdrukken niet met een witte gelpen, maar door embossingpoeder van sneeuw voorzien.


Ik heb gebruik gemaakt van witte en clear met glitter embossingpoeder dat ik nog in mijn voorraad had. Het lintje is van de IKEA van vorig jaar.


Met deze kleuren inkt heb ik gestempeld, het papier is early espresso en crumb cake. Het twine komt uit mijn voorraad.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten