maandag 27 juli 2015

Art Impressions, challenge 164

Ik heb mezelf een uitdaging gegeven. Ik zag op Facebook een berichtje van Art Impressions, challenge 164. Hier zag ik een mogelijkheid om de stempelset te gebruiken, die ik afgelopen april op het Stempel Event in Nijkerk heb gekocht.

Daarnaast was het mij ook een uitdaging om een voor mij lastige kleur cardstock kleur uit de nieuwe 'In colour' serie van Stampin'Up, te gebruiken.



Ik heb aquarelpapier gebruikt, waarna ik de afdruk met aquarelpotloden, stempelinkt en aquarelverf heb ik ingekleurd. 
Ik heb een klein stukje designpapier uit mijn voorraad gebruikt om het geheel een fris accent te geven.
Wat ik veel zie, is dat er voor het inkleuren een vergelijkbare stempel, alcohol stiften/Copics worden gebruikt. Mijn voorkeur gaat uit naar aquarelverf en aquarelpotloden, omdat ik het prettiger vind werken en het is gemakkelijker meenemen als ik buiten aan het tekenen ben.


2 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Ek stem saam...ek verkies ook om met waterverf te kleur. Makliker vir my!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous card!! I love the watercoloring!! Thanks for playing along with us at the Art Impression Challenge!!!

    BeantwoordenVerwijderen