maandag 14 juli 2014

Vrijdag zijn de door mij bestelde stempels gearriveerd, een feest om zo een doos te ontvangen en uit te pakken. Toch maar even langs de IKEA voor een kastje op wielen om de spullen in te doen. 

Dan heb ik de spullen van Stampin'up en mijn andere stempels niet bij elkaar en is er geen verwarring wanneer ik workshops of demonstraties geef. Na het kastje in elkaar gezet  en ingericht te hebben, kon ik lekker aan de gang met de nieuwe stempels.





















Met de kleuren van de Incolor collectie kun je verschillende sferen creeren. Van warm oranje (tangelo twist) naar koel blauw (lost lagoon).  
Nu ga ik met deze stempels aan de slag, met inspiratie die ik opdoe in onze eigen bloemrijke tuin en de tuin van Claude Monet in Giverny in Frankrijk. De tuinen heb ik vorig jaar bezocht, erg mooi en herkenbaar van uit de schilderijen. Vooral de kleurcombinaties zijn inspirerend.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten