woensdag 10 januari 2018

Vakantie tekening

Na mijn vakantie, in het najaar, kregen we een opdracht waar ik als inspiratie een vakantie foto voor kon gebruiken.


Ik ben naar AndalusiĆ« geweest en vond de Moorse motieven die je daar veel ziet erg inspirerend voor de opdracht, teken een kerk van binnen.
Ik heb deze tekening gemaakt met pen en inkt.
Zoals aan de zijkant van de tekening te zien krijgen we iedere week een opdracht zodat je je daarop kan voorbereiden.
Een andere opdracht was een zeilboot/zeilboten.


Om het mezelf iets makkelijker te maken heb ik voor de vuurtoren en de boot in de verte gebruik gemaakt van een stempel. Ik heb de afdrukken gemaakt met een watergedragen inkt zodat ik er met aquarel verf en potloden overheen kon gaan gaan en de afdrukken zouden vervagen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten